چطور پولدار مي شويم؟
نوشته شده توسط : rm

چطور پولدار مي شويم؟

در اين‌كه همه‌مان دنبال پول هستيم و مي‌خواهيم راحت زندگي كنيم، هيچ شكي نيست



اما قبل از هر چيز بايد بدانيم كه بعد از داشتن مال و اموال فراوان كه براي‌مان رؤيايي بزرگ است، چه كار مي‌خواهيم بكنيم. لطفا خنده‌تان نگيرد و نگوييد كه بگذاريد به آن برسيم، بعدا فكر مي‌كنيم. طبق آمار، آرزوي 70درصد مردم اين است كه بعد از پولدارشدن، تنها خودنمايي كنند و آنچه مدت‌ها خواهانش بوده‌اند را بخرند. اگر شما هم جزو اين دسته از افراد هستيد و هر شب قبل از خواب، خودتان را در اتومبيل آخرين سيستم‌تان تصور مي‌كنيد، در حالي كه پالتويي گران‌قيمت به تن كرده‌ايد، كيف پولتان پر از چك‌پول‌هاي طلايي است و ديگر هيچ غم و غصه‌اي بابت پرداخت بدهي و قسط و وام نداريد و... راه را اشتباه رفته‌‌ايد چرا كه تصور شما از داشتن پول فراوان، بسيار سطحي و بدون عمق است.



شايد باز خنده‌تان بگيرد و بگوييد فعلا راه درازي در پيش داريد و با اين حقوقي كه دريافت مي‌كنيد، بايد سال‌ها منتظر معجزه بمانيد... .


اگر در اين حال‌وهوا گرفتار شده‌ايد، سعي كنيد به اين حقيقت اعتقاد پيدا كنيد كه خداوند بهترين‌ها را براي شما در نظر گرفته و تنها با ايمان‌تان مي‌توانيد آنها را به دست بياوريد. معني اين گفته اين است كه اگر باور داشته باشيد كه بهترين‌ها از آن شماست، حتما اين اتفاق مي‌افتد.



پس شروع كنيد؛ بينديشيد كه فرداروز با دارايي‌تان كه امروز در حال تلاش براي داشتنش هستيد، چه خواهيد كرد. كاري نداشته باشيد كه حرفه‌تان چيست و چه خواهد شد بلكه تنها مطمئن باشيد كه اين اتفاق خواهد افتاد.


خب، اگر تا اينجاي كار به يك عقيده مشترك رسيده‌ايم، بايد شروع كنيم و ياد بگيريم كه آدم‌هاي پولدار متفكر چه صفاتي دارند. چرا مي‌گوييم متفكر؟ چون اين دسته از افراد، تنها به فكر خودنمايي و زرق‌وبرق پول نيستند و خوب مي‌دانند كه چنانچه به اين طريق رفتار كنند، طولي نخواهد كشيد كه به جرگه هزاران هزار بدهكار ديگر خواهند پيوست.



پس با هم، چند صفت برتر را مرور كرده و با اميد به آينده، در زندگي‌مان پياده مي‌كنيم:



1. ريسك‌كردن


اگر در هر شغل و حرفه‌اي هستيد، بايد بدانيد كه ريسك، بخشي از كسب درآمد است. سرمايه‌گذارهاي بزرگ اعتقاد دارند كه هر قدر ريسك بزرگ‌تر باشد، ميزان سرمايه برگشتي بالقوه آن نيز بيشتر خواهد بود؛ بنابراين اگر هوس پولدارشدن به سرتان زده، بايد باور داشته باشيد كه از يك راه امن و بدون هيچ‌گونه پستي و بلندي، به جايي نخواهيد رسيد. بايد مثل يك سرباز شجاع از موقعيت‌ها استفاده كنيد و به دل خطر بزنيد.



2. سخاوت هوشيارانه


عده‌اي از ما سخاوتمندبودن را نوعي دست‌ودل‌بازي مي‌دانيم كه همه اطرافمان را شامل ‌شود. حاضريم همه دوستان‌مان را به‌راحتي براي نهار مهمان كنيم، برايشان نوشيدني بخريم، هنگام حساب‌كردن كرايه پيش‌قدم باشيم و... و آن‌قدر به اين روش ادامه مي‌دهيم كه بعد از مدتي متوجه مي‌شويم اين نوع رفتارها براي ديگران به يك عادت تبديل شده و آنها ديگر متوقع شده‌اند... . اگر دچار اين رفتارها هستيد، بايد بدانيد كه افراد پولدار متفكر، هوشيارانه سخاوتمند هستند؛ يعني بر حسب قدرشناسي و ارزش هر فرد حاضر به خرج‌كردن براي او هستند و در كنار اين روابط، درصد قابل‌توجهي از دارايي‌شان را نيز صرف امور خداپسندانه مي‌كنند!



3. نشست‌وبرخاست با افراد ممتاز جامعه


به اطراف‌تان نگاهي بكنيد! آيا دوروبرتان را كساني پر كرده‌اند كه از زندگي‌كردن، تنها گلايه و آه و شكايت را آموخته‌اند يا افرادي كه سرزنده و پويا و با وجود تمام سختي‌ها، در حال دويدن به دنبال اهدافشان هستند؟ اين موضوع را جدي بگيريد چرا كه انعكاسي بسيار قوي در زندگي‌تان خواهد داشت. هر دسته از اين افراد مي‌توانند شما را به‌راحتي در حال‌وهوايي تازه قرار دهند.



4. نظارت بر سرمايه‌گذاري


سرمايه‌گذاري حتما نبايد شامل يك پروژه تجاري سنگين باشد بلكه مي‌تواند از يك حساب ساده بانكي يا خريد سهام آغاز و به موردهاي ديگر ختم شود. بايد هم‌پاي مراكز فوق حركت كنيد و تا آنجا كه مي‌توانيد به اطلاعات مالي خود از طريق خواندن مجلات در روزنامه‌هاي اقتصادي اضافه كنيد.



5. دورانديشي


دورانديشي و آينده‌نگري مستلزم داشتن اطلاعات مالي است كه به مرور زمان، شما را صاحب حس ششم مالي مي‌كند؛ پس چشم‌هايتان را براي فرصت‌هاي ايجاد درآمد، تيز كنيد.



7. محول‌كردن امور


افراد موفق شخصا به دنبال امور مختلف نمي‌روند و وقت و انرژي‌شان را هدر نمي‌دهند. چنانچه در مساله‌اي حقوقي مشكلي داشته باشند، به‌سرعت سراغ وكيل مي‌روند، در امور مالياتي به يك حسابدار مراجعه مي‌كنند و... .



8. تمركز


يك فرد ثروتمند براي خود، ماموريتي شفاف با اهدافي معين در نظر مي‌گيرد. او نگاهي مصمم و پايدار به نتيجه كارش دارد و هرگز از مسيرش تغيير جهت نمي‌دهد؛ بنابراين شما نيز شروع كنيد. ديدگاه شخصي‌تان و نحوه رسيدن به آن را بنويسيد. هرگاه در مشكلات كوچك روزانه گرفتار آمديد، آن اهداف را به خود يادآوري كنيد. بعد از برخورد و حل هر مساله، باانگيزه‌تر خواهيد شد.



9. خريدهاي برتر


پولداران متفكر، خريدهاي برتر را براي خود در نظر مي‌گيرند چرا كه سزاوارش هستند؛ پس شما نيز ايده‌هاي بزرگ در سر داشته باشيد و بهترين‌ها را براي خود، خانواده و اطرافيان‌تان بخواهيد!



... و در نهايت به داشتن پول وانمود كنيد تا به دستش آوريد و به خاطر داشته باشيد كه پول، جذب افرادي مي‌شود كه مي‌دانند چگونه بايد با آن رفتار كنند.




:: برچسب‌ها: چطور پولدار مي شويم؟ , میلیونر شویم , راههای پولدار شدن , پول در آوردن ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: